SENARAI ALBUM

INSYALLAH BOLEH DAPAT DUIT-MODAL RM 50 JE ATAU RM 200.LEPAS ITU HANYA , SEBARKAN PADA KAWAN2 DAN IKLANKAN ONLINE.TENGOKLAH BUKTI.


Semua Orang Perlukan Duit, Dapatkan Disini. Bisnes Yang Mudah.
MAWI TEAM (UK) .MAWI WORLD SB (MWSB).MAWI GROUPS (FANS)
VIDEO MAWI BERZANZI & MENGAJI AL QURAN & AZAN
http://www.youtube.com/watch?v=WZbQecBshY0&feature=related=MENGAJI
http://www.youtube.com/watch?v=J2-MRrjD6Tg&feature=related=BERZANZI
http://www.youtube.com/watch?v=iq4v9NfY784&feature=related=AZAN


SERTAI TEAM PALING AKTIF DI MALAYSIA.
UNTUK INCOME LEBIH PANTAS !!!

INI DIA BUKTI2 MAYBANK YANG ADA-INCOME HARIAN

Sila lihat Penyata bank (30/Jan/08) dibawah dan klik untuk dibesarkan.
Sila lihat Penyata bank (27/Jan/08) dibawah dan klik untuk dibesarkan.
Sila lihat Penyata bank (22/Jan/08)
dibawah dan klik untuk dibesarkan.

Sila lihat Penyata bank (13/Dec/07) dibawah dan klik untuk dibesarkan.


Sila lihat Penyata bank (10/Nov/07) dibawah dan klik untuk dibesarkan.


Sila lihat Penyata bank (6/Nov/07) dibawah dan klik untuk dibesarkan.






Kalau....
-Rumah Dah Habis Bayar…-Kereta Dah Habis Bayar…-Kad Kredit Dah Habis Bayar…-Hutang Tak Ada…-Nak Makan Apa – Makan! Nak Pergi Memana - Pergi! Nak Beli Apa-Apa Je – Beli!
Pada Bila-Bila Masa..Di Mana Jua Anda Berada…
Kita Buat Apa Yang Kita Suka…
Renung-renungkanlah…
'" PROMOSI PREPAID PERCUMA "'

Prepaid bernilai RM 5.00 percuma.

Tawaran Terhad.. Cepat ..6 hari sahaja..
Kalau dengan group lain anda tidak dapat tawaran ini
Pastikan anda membuat bayaran antara 26/1/2008 hingga 31/1/2008 dan dapatkan prepaid ini.Tawaran ini sah kepada yang buat bayaran kepada saya saja dan dalam tempoh promosi sahaja.


(Pendapatan adalah hasil daripada penjualan ebook)

SETIAP HARI SAYA DAPAT RM 200 HINGGA RM 500, Saya Boleh Anda Juga Pasti Boleh

Saya adalah seorang pekerja biasa/kuli sambil itu mencari peluang bisness... Banyak cabang bisnes yang telah saya sertai tetapi semuanya tidak menjadi... Namun setelah saya mendaftar dengan perigiduit saya dapat melihat hasilnya dalam sekelip mata...
hanya dengan beli pakej ebook dari perigiduit bernilai RM 50 dan terus jadi top reseller dan dapat duit setiap hari RM 200 hingga RM 500.
DAFTAR DI BAWAH:
RM 64 000 MENANTI ANDA

Duit masuk beratus-ratus setiap hari...
Kenapa..tidak percaya…??saya pun tidak percaya juga pada awalnya..tapi lihatlah bukti income saya…
TEAM KYRUL DAN MAWI TEAM ADALAH upline DAN downline


Sila lihat Penyata bank (23/Jan/08) dibawah dan klik untuk dibesarkan.



Sila lihat Penyata bank saya (21/Dec/07) dibawah dan klik untuk dibesarkan.





Pandang dan lihat tidak dapat mengubah apa-apa melainkan dengan suatu tindakan yang berkesan .



BERTINDAKLAH !!!Jadilah orang yg beruntung, Bukan orang yg rugi.

SILA DAFTAR DI LINK BAWAH



Dulu saya fikir mana nak cari duit untuk bayar hutang yang semakin meningkat, perbelanjaan harian lagi, duit kereta, duit sewa rumah…belanja anak2 sekolah..… HARGA BARANG2 dah naik pulak tu…semuanya perlu duit yang banyak….pening..pening…
Namun setelah saya join dengan perigiduit,saya tidak pening lagi, saya dapat duit setiap hari RM 200 hingga RM 500. Purata pendapatan saya sekarang adalah RM 5000 sebulan, WOW…..hebat bukan.Tak terlintas saya akan dapat pendapatan sebanyak itu dengan kelulusan yang saya ada….mula2 memang tidak percaya.. tapi saya tekad saya akan buat..dan hasil nya memang lumayan..mula2 saya fikir apalah sangat dengan RM 50..kalau pergi makan KFC sekeluarga pun tak cukup…kalau program ini tipu pun, dengan hilang RM 50 saya tak akan muflis…kalau tak cuba rugi..baik saya cuba..dan hasilnya sangat lumayan.
Saya menjemput anda untuk mengecapi kejayaan bersama perigiduit dibawah TEAM KYRUL.dan MAWI TEAM.Team ini sekarang paling cepat dan pantas bergerak. Sekarang team ini berada ditangga PERTAMA didalam web site perigiduit dot com, bukti lihat dalam senarai top 10 member income.
Ramai yang join dibawah TEAM KYRUL & MAWITEAM ini yang jadi sleeping partner/duduk diam pun sudah dapat hasilnya dan mereka juga akan jadi seperti saya dapat income yang lumayan …
Jangan tunggu lagi, joint sekarang..


Saya boleh, mereka boleh , anda juga pasti boleh..daftar sekarang..

SERTAI TEAM PALING AKTIF UNTUK INCOME LEBIH PANTAS !!!

ANDA NAK JANA DUIT RM=SILA DAFTAR LINK DI BAWAH







ANDA INGINKAN INFO DAN HIBURAN SILA LAYARI WEB KAMI www.grapesnasyid.blogspot.com



ANDA INGIN MELABUR DALAM ASA= AMANAH SAHAM AKHIRAT BERSAMA KAMI= www.aiqan.org






KALAU INGIN BANTUAN ,JOIN DAN DAFTAR LAH DULU ,NANTI SAYA TUNJUKKAN ,MASUK 1-4 AKAUN TERUS DAN IKLAN ,NANTI TUNGGUDUIT MASUK HARI-HARI.DULU SAYA TIDAK PERCAYA ,SEKARANG SAYA SUDAH RASA-RASA MACAM ORANG KAYA RASA (FREEDOM). SYUKUR PADA ILLAHI KERANA DIBUKAKAN HATI JOIN BIZ ONLINE INI -MAWITAAM

SILA LIHAT BUKTI TRANSAKSI DUIT MASUK HARIAN ,HANYA SELEPAS DI WARTAKAN DALAM IKLAN2 BERITA HARIAN,UTUSAN,METRO ONLINE

INI BUKTI KEMASUKAN DUIT HARI SELEPAS BULAN KE 3 JOIN-HARI2 MASUK DUIT:


TUNAI SETIAP HARI
SERTAI TEAM PALING AKTIF UNTUK INCOME LEBIH PANTAS !!!


SETIAP HARI SAYA DAPAT RM 200 HINGGA RM 500, Saya Boleh Anda Juga Pasti Boleh
Saya adalah seorang pekerja kilang sambil itu mencari peluang bisness... Banyak cabang bisnes yang telah saya sertai tetapi semuanya tidak menjadi... Namun setelah saya mendaftar dengan perigiduit saya dapat melihat hasilnya dalam sekelip mata... hanya dengan beli pakej ebook dari perigiduit bernilai RM 50 dan terus jadi top reseller dan dapat duit setiap hari RM 200 hingga RM 500.



RM 64 000 MENANTI ANDA
Duit masuk beratus-ratus setiap hari...
Kenapa..tidak percaya…??saya pun tidak percaya juga pada awalnya..tapi lihatlah bukti
SILA DAFTAR DI BAWAH:


INI HIGHWAY MONEY TEKNIK:
Jika ingin cepat dan untung lagi besar, buka 4 akaun sendiri terus guna id yg berlainan.. promosi akaun yang ke 3.. saja .Bila orang join terus masuk ke dalam kita punya akaun bank..modal rm200 lah buat iklan online di akhbar2 tempatan dan luar... tengok teknik ke 2 di bawah.




Teknik ke 2:
INGIN TERUS DAPAT INCOME @BALIK MODAL HARI INI JUGA -SENANG SAJA
DAFTAR 1-BAWAH MAWI
selepas daftar dan bayar -aktif ,
DAFTAR 2 ,BAWAH AKAUN YG ANDA TELAH BOLEH LOGIN TADI
selepas daftar dan bayar -aktifkan dulu
DAFTAR AKAUN 3-BAWAH AKAUN 2 TADI, DAN BAYAR -AKTIF KAN DULU
selepas daftar akaun 3 ,seterusnya ,buat perkara yang sama untuk akaun
DAFTAR AKAUN 4-YANG TERAKHIR,TERUS AKTIFKAN JUGA.
SEKARANG TUGAS KITA .PROMOTE AKAUN 3 SAHAJA.PROMOTE KEPADA KAWAN2,SANAK SAUDARA,JIRAN2,ATAU IKLANKAN DI AKHBAR2 TEMPATAN ATAU WEB2 INTERNET.
ANDA PASTI BERJAYA .INSYALLAH
TIDAK FAHAM BOLEH CALL/SMS.
MAWI TEAM


018 9028697







Kenapa mesti jadi TOP RESELLER ?Bila dah jadi TOP RESELLER, setiap pelanggan yang beli ebook itu dari kita, mereka akan terus bayar kepada kita tunai terus masuk dalam akaun bank kita bukan melaui admin.Ini yang BEST, anda boleh jual seberapa banyak dan dapat pendapatan yang lumayan lebih dari RM 64800.Cara jual?Promosikan website perigiduit yang kita dapat tu dengan cara:-1.Buat iklan secara online2.Hantar email atau sms kepada kenalan.3.Buat secara offline dengan ajak saudara mara atau kenalan.KeUNIKAN program ini adalah walau pun anda tidak dapat mencari pelanggan sendiri, namun anda berpeluang mendapat downline hasil dari SPILL OVER ( limpahan keluar ) dari UPLINE anda dan akan dapat pendapatan yang lumayan.Cara mudah jadi top reseller dan dapat income lumayanAnda daftar 4 akaun anda punya sendiri (beli 4 pakej ebook) dan susun macam ni kebawah,Guna username berlainan, daftar satu dulu,kemudian bayar dan aktifkan dulu, kemudian daftar lagi dibawah yang tadi , bayar dan aktikan dan seterusnya seperti contoh dibawah..
http://www.perigiduit.com/?ref=ANDA2

I.ANDA3(daftar ANDA3 dibawah ANDA2)
dari gandaan 4 akaun ,sendiri selepas itu ,6 orang online or offline masuk bawah kita dan ia akan berkembang terus menjadi 3I6 orang masuk akan bayar terus kepada ANDA - 6 X RM 50 = RM 300I6 X 6 = 36 org masuk akan bayar terus kepada ANDA1 - 36 X RM50 =RM 1 800I36 X 6 = 214 org masuk akan bayar terus kepada ANDA2 - 214 X RM 50 = RM 10 700I214 X 6 = 1284 masuk akan bayar terus kepada ANDA3 - 1284 X RM 50 = RM 64 800
Kemudian promosikan ANDA3 sahaja, setiap yang masuk melalui ANDA3 tak kira berapa ramai pun mereka akan terus bayar kepada anda secara berperingkat, DUIT TU semuanya untuk anda. LUMAYAN bukan !


PERNAHKAH TERFIKIR INCOME ANDA MASUK DALAM AKAUN BANKHARI-HARI MACAM NI..??DUIT NI BANG!!! AKAK!!!! ADIK!!!


AWAS!!!
INI BUKAN SAHAM INTERNET/SAHAM CEPAT KAYA!!!
INI ADALAH PERNIAGAAN
MODAL RM50 BOLEH JADI RM64,800…??
Kenapa??Tidak percaya…??saya pun tidak percaya juga pada awalnya..
tapi lihatlah bukti income….


Sila lihat Penyata bank saya (18/9/07) dalam post-post yang lain ,agust,oktober
daftar di link bawah:

PERNAHKAH TERFIKIR INCOME ANDA MASUK DALAM AKAUN BANKHARI-HARI MACAM NI..??

Tidak perlu modal yang tinggi, hanya RM50 sahaja
Semua lapisan mampu..malah budak sekolah pun boleh join..Inilah income harian saya..??TANPA BERJUMPA dengan sesiapa…?? Hasil kajian dari saya, ramai yang sangat berminat dengan program sebegini tapi, sukar/tidak pandai untuk mencari downlines…betul kan..?? Memandangkan saya seorang networker yang sangat aktif, Jadi saya ambil kesempatan ini untuk bantu anda join, tapi duduk diam-diam..biar saya yang uruskan mencari downline anda..bagaimana..?? Anda hanya perlu hari-hari check pembayaran kepada anda nanti. setuju..? kalau setuju, terus buat pendaftaran serta pembayaran dan aktifkan akaun anda..... SEKARANG JUGA!!!
Klik dibawah ini dan buat pendaftaran serta
pembayaran sekarang juga!!!

SEBENARNYA ZAMAN SEKARANG NI BANYAK PELUANG BUAT DUIT, SEDARLAH WAHAI KALIAN ,TINGKATKANLAH KESEDARAN EKONOMI ,CARILAH APA JALAN YANG DI BENARKAN UNDANG2 KERAJAAN.CUBA ,YAKIN,JANGAN WAS2,BERANI UNTUK BERUBAH.KEFAKIRAN ITU HAMPIR KEPADA KEKUFURAN.SEDEKAHLAH BANYAK ,BERDOALAH UNTUK BAYAR HUTANG,BERNIATLAH DENGAN BAIK .YAKIN ALLAH AKAN BANTU DAN TOLONG ,JIKA KITA LURUS.



DAFTAR LINK DIBAWAH:




alaa..RM 50 je…..Wajarkah Anda Membiarkan Peluang Yang Ada
Di Depan Mata Berlalu Begitu Sahaja?


INGAT!!!!
PELUANG YANG BAIK TIDAK AKAN DATANG BERULANG….!!!!, DALAM PROGRAM INI ANDA BOLEH BUAT DUIT…
TAK RUGI MENCUBA…
KeUNIKAN program ini adalah walau pun anda tidak dapat mencari pelanggan sendiri, namun anda berpeluang mendapat downline hasil dari SPILL OVER ( limpahan keluar ) dari UPLINE anda.

Orang kaya terus bertindak, sebaik sahaja melihat peluang sedangkan orang miskin masih berfikir dan terus berfikir tanpa sebarang tindakan. Sikap seperti ini perlu Diubah untuk mencapai kejayaan dalam hidupnya. Kebanyakan mereka tidak percaya pada diri sendiri dan sering meletakan diri mereka berada di ZON SELESA”

Apalah sangat RM 50….makan KFC satu kali dengan family pun dah habis..kalau anda joint prog ini, maby anda boleh makan KFC dengan family setiap hari…..fikirkanlah…..
MUSTAHIL
TUAN-TUAN AKAN JATUH MISKIN/MUFLIS DENGAN PELABURAN SEBANYAK ITU (RM50)....TAPI TAK MUSTAHIL TUAN-TUAN AKAN MENJANA PENDAPATAN YANG LEBIH LUMAYAN...FIKIR-FIKIRKANLAH....
MARILAH SERTAI KAMI DALAM
PROGRAM PERIGI DUIT DOT COM DI BAWAH GROUP MAWITEAMDAPATKAN LIMPAHAN WANG DENGAN HANYA
DUDUK DIAM PUN DAPAT DUIT(HANYA DI RANGKAIAN MAWITEAM)
Anda cuma perlu labur sahaja RM 50 je….
dan tunggu je duit masuk dalam akaun bank anda….

DOWLINES, BIAR KITA PAKAT URUSKAN....
Dapatkan Daripada Kami spillover lagi rajin promosi lagi banyak income.
Cara Menjana Income dengan Lebih Hebat !!!
buat pendaftaran serta pembayaran sekarang juga!!! AKTIF



Projek PERIGIDUIT DOT COM ini sangat bagus untuk membina kemantapan ekonomi…ianya satu program yang menguntungkan SEMUA PIHAK sepertimana yang diwar-warkan oleh ADMIN. Setelah dibuat kajian oleh saya, memang benar apa yang dikata…Cuba tuan2 tgk website program affialiate yg lain.


Ianya TIADA tiga unsur ini:

1. New babies. Biz ini TIDAK akan menjadi TEPU!!!! (klik FAQ web untuk detail)
2. Cabutan bertuah. Tetiba posman akan menghantar bungkusan yang berisi hadiah dari Prog ini.. mungkin LAPTOP/ HAND PHONE/ PS 2. OK TAK..?? ok kan… (bawah sekali dalam web)
3. Spilover (Limpahan keluar). Dengan formula ini, saudara/i boleh rileks kat rumah je tanpa menaja tapi masih boleh dapat income.
4. Bonus TOP 10 Referral untuk yang aktif menjual.

JOIN DALAM RANGKAIAN (MAWITEAM), ANDA DIBERIPILIHAN..SAMADA NAK JADI NETWORKER YANG AKTIF SEPERTI SAYA ATAU ‘SLEEPING PARTNERS’

JOIN DAN DUDUK DIAM-DIAM,
TAPI MASIH BOLEH DAPAT INCOME..
BIAR KAMI YANG CARIKAN DOWNLINES UNTUK ANDA…PILIHAN DI TANGAN ANDA!!!!
Sertailah Group MAWITEAM Langsung tiada risiko..!!!
PALING SENANG DAPAT CASH ..

TIDAK PERLU TRANSFER ATAU WITHDRAW E WALLET..
ANDA TERUS DAPAT TUNAI DI BANK ANDA
..
INGAT IMPAK MAKSIMA WANG ADA SEHINGGA RM64,800 BOLEH DI CAPAI DENGAN MUDAH……
Ini bukan :~
SILAP MATA
SKIM CEPAT KAYA
MAIN SAHAM
JUALAN LANGSUNG
JUAL INSURANS
JUAL UBAT
BUKAN FOREX
INILAH REALITINYA……..PERIGIDUIT DOT COM
Anda berminat untuk berniaga di ebay. Dapatkan rahsia bagaimana untuk membina laman web affiliate ebay semudah ABC. Maklumat lanjut klikdisini
6) Mulakan bisnes dari rumah anda disini. Untuk Free tour sila daftar di sini


KINI ANDA JUGA BOLEH DAPATKAN CONSULTANCY RAWATAN PERUBATAN ISLAM
BERSAMA DR NASA MD(MA) iridologist,reflexology,islamic health practicioner
sila lawat video di bawah:
JOIN MAWI TEAM BUAT DUIT .NANTI KITA AJAR PERIGI DUIT DAN LAIN

LINK IKLAN








Click here to join e-commerce_entrepreneurs

2 komentar:

Anonim mengatakan...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Notebook, I hope you enjoy. The address is http://notebooks-brasil.blogspot.com. A hug.

NestWinner mengatakan...

mm..memang hebat. Kalau dah banyak duit tu, kesihatan perlu di jaga. Jaga badan gak.. ok.

+++++++++++++++++++++++++++++
Your product sourcing partner
http://nestwinner.blogspot.com
++++++++++++++++++++++++++++++